SHARE

Astăzi, în cadrul rubricii ”Interviul Săptămânii” o avem alături de noi pe Florentina BOINCEANU, administratorul ”Casa Deia” și ”Pădurea de Argint”.

Florentina BOINCEANU este un producător artizanal de dulceață, sirop, zacuscă și murături din zona Moldovița, Suceava. Produsele ”CASA DEIA” au gustul copilăriei, deoarece respectă rețetele din bătrâni.

Rep.: Care a fost motivația din spatele acestei afaceri și care a fost sursa de finanțare în momentul deschiderii?

„Ceea ce reușim noi să facem în bucătărie nu prea se regăsește în zona noastră a Sucevei”

Florentina BOINCEANU: Totul a pornit de la un simplu hobby, care ulterior s-a transformat într-o sursă de venit, pe lângă celelalte activități de antreprenoriat pe care le desfășor.

Citeste si   PRO ROMÂNIA SUCEAVA abordează cu ÎNCREDERE alegerile parlamentare! Analiza LISTEI pentru Camera DEPUTAȚILOR și Senat

Din plăcerea pentru gătit am ajuns să producem zilnic alimente naturale pe care reușim să le comercializăm pe o piață relativ restrânsă. Ceea ce reușim noi să facem în bucătărie nu prea se regăsește în zona noastră a Sucevei.

Rep.: Cum ați reușit să vă mențineți clienții în toți acești ani?

Accentul pus pe calitate te ajută în fidelizarea clienților”

F.B.: Calitatea produsului este foarte importantă și niciodată nu am pus cantitatea în locul calității! Accentul pus pe calitate te ajută în fidelizarea clienților. Trebuie să recunosc că nu avem foarte multe puncte de desfacere, deoarece ne-am focusat atenția pe ceea ce avem în momentul de față.

Citeste si   VEZI situația EPIDEMIOLOGICĂ la nivelul țării! Pe teritoriul ROMÂNIEI, au fost CONFIRMATE 217.216  cazuri de persoane INFECTATE cu noul coronavirus

Timpul este o mare problemă! Având mai multe activități antreprenoriale nu am reușit să oferim clienților mai multe puncte de desfacere.

Rep.: Trecem cu toții printr-o perioadă dificilă, iar majoritatea antreprenorilor din România au fost afectați de pandemia de COVID -19. Cât de afectată a fost afacerea dumneavoastră în această perioadă? Au scăzut vânzările?

F.B.: Nu pot spune că am avut mari probleme cu continuarea activității în această perioadă. Când am avut deficit de comenzi pe acest segment, ne-am îndreptat atenția și spre alte activități.

Momentan nu am făcut o statistică comparativă între anul trecut și anul acesta când am fost greu încercați de pandemia de COVID-19.

Citeste si   SUMAL- noua versiune a sistemului de URMĂRIRE a trasabilității materialelor LEMNOASE! Mihai GĂȘPĂREL: "Transportul materialului LEMNOS nu se va mai face utilizând documente tip TIPĂRITE, totul va fi ELECTRONIC"

Rep.: Care au fost obiectivele la început de drum și care este elementul cheie în dezvoltarea pe acest segment?

„Nu ne-am propus niciodată să ne îmbogățim din comercializarea produselor”

F.B.: Nu ne-am propus niciodată să ne îmbogățim din comercializarea produselor. Chiar dacă Suceava este o zonă ofertantă, există târguri și consumatori ai produsele naturale, piața de deschidere nu este atât de amplă.

Elementul cheie în afacerea noastră este faptul că venim în fața oamenilor cu produse naturale, ceea ce este foarte important pentru un anumit segment de consumatori.

Responsabilitatea și devotamentul te ajută să reușești pe orice nișă.


SHARE

LĂSAȚI UN MESAJ